file:///C:/Users/osener/AppData/Local/Temp/yandex_5595a10dc0cbe17c.html

KABAK ÜÇLEME

Kabak aslında bir çoğumuz tarafından pek de sevilmeyen bir sebzedir, ancak şimdi size vereceğim tariften sonra çocuklarınız hayatlarında yemedikleri kadar kabak yiyecekler...

şimdiden sevincinizi görür gibiyim ...

aslında tarif adında saklı...

yapımı ise çok kolay zaten benim olayım tariflerin kolay olması yani az zamanda büyük işler başarmak :)
neyse hemen başlayalım...

3 tane kabağı güzelce soyalım bir kaseye rendeyelim, üstüne 3 tane yumurta kıralım, onunda üstüne 2-3 çorba kaşığı un ekleyelim ve lezzetin en önemli ekipmanı yaklaşık 250gr. beyaz peyniride ufalayıp içine kattıktan sonra yarım çay bardağı sıvı yağ ve tuzuna ekledikten sonra güzelce karıştıralım.
bu arada peyniri az olursa lezzeti tam olmuyor cimrilik yapmayalım :)
fırın tepsisine yağlı kağıdı serip üzerine dökelim 250dercede üzeri kızarana kadar pişirip dilimlere ayırıp servis yapalım

yanlız unutmayın yaptığımız kek türevi bir yemek değil  ince ve lezzetli olacak ...

4 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK EVDEKİ ŞEF. AKŞAM EVE GİDER GİRMEZ YAPTIM. GERÇEKTEN ÇOK KOLAY,PRATİK VE LEZZETLİ BİR YEMEK. HERKESİN YAPMASINI TAVSİYE EDERİM. YENİ TARİFLERİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. beğeninize çok teşekkür ederim...
    mümkün olduğunca yeni tarifler girmeye çalışıyorum takipte kalın...

    YanıtlaSil
  3. Oguzcum afferin. Super fikir:) Berna

    YanıtlaSil
  4. saol canım beni sizler yarattınız :)...

    YanıtlaSil