file:///C:/Users/osener/AppData/Local/Temp/yandex_5595a10dc0cbe17c.html

vejeteryan makarna sosu



malum makarna hayatın vazgeçilmezi...

sevmeyen de yoktur diye düşünüyorum...

bende bir çok makarna sosu deniyorum...

bu sefer tam türk işi bir sos yaptım...

evdekiler çok beğendi sizde beğenirsiniz diye paylaşmak istedim...

sos için rondo içine 1 domates, 3 biber, bir tutam maydonuz ve 2 diş sarmısağı koyup püre kıvamına gelene kadar çekiyoruz...

daha sonra sosu yapacağımız kaba bir miktar sıvı yağ yada tereyağı koyup içerisine de 1 çorba kaşığı salça ilave edip, salçayı güzelce kavuruyoruz...

hazırladığımız karışımı da kaba ilave edip, birazda karabiber serperek  pişiriyoruz...

içerisine kaynamakta olan makarnanın suyundan da 1 kepçe koyup 5 dk kadar daha kaynadıktan sonra altını kapatıyoruz...

dikkat ederseniz tuz koymadım, zira makarnanın suyu zaten tuzlu olacak sizde ekstra tuz koyarsanız çok tuzlu olabilir...

ben makarnanın üzerine sarmısaklı yoğurt döküp üzerine de sos ilave ettim, sizlere de öyle servis yapmanızı öneririm...

şimdiden afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder