file:///C:/Users/osener/AppData/Local/Temp/yandex_5595a10dc0cbe17c.html

Milanos pizza anıttepe


milanos pizzayla vaktimin çok az olduğu bir zamanda, kısa sürede ekmek arası bir şeyler yiyeyim diye gittiğim gençlik caddesinde tanıştım...

aslında hedefimde germeç te yarım tavuk grill yemek vardı...

arabayı park ettikten  pizza resmini görünce hem merak ettim hemde canım çekti, deneyeyim dedim...

küçük gayet salaş bir aile işletmesi...

içeri girerken tereddütlerim vardı ama zaman dardı ve seçenek azdı...

daha çok paket servise yönelik menüden orta boy karışık pizza sipariş ettim...

tezgahtaki usta çok kısa bir zamanda hazırlayarak servis etti...

ve işte o ilk lokmayı alınca salaş pizzacı bir anda italyan restoranına dönüştü...

gerçekten çok güzel bir hamuru vardı...

yemekten hiçbir keyif almadığım başta dominos olmak üzere fast food pizza yapan mekanlardan sonra burada böyle bir lezzet gerçekten çok ilginçti...

bir kere pizza hamuru inceydi ama çok değil tam kıvamında, sonra pizza kuru değildi ve malzemesi gayet boldu...

tek eksikleri çeşit azlığıydı bence, közlenmiş patlıcanlı-beyaz peynirli pizzayı önerdim çeşit olarak umarım denerler...

gelelim fiyatına ....

işte olayın vurucu noktası burası ki pizza+kola 10 TL...

ben sizlere anıttepe gençlik caddesinde germeç pilicin olduğu arada yer alan milanos pizza yı kesinlikle öneriyorum...

mutlaka deneyin ve benden de selam söyleyin, bu temiz ve güzel ürünler meydana çıkaran 8 yıllık  aile işletmesine...

Milanos Pizza
GENÇLİK CADDESİ ORDULAR SOKAK 1/A ANITTEPE 
ÇANKAYA / ANKARA 
(0312) 230 07 00



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder