file:///C:/Users/osener/AppData/Local/Temp/yandex_5595a10dc0cbe17c.html

fırında istavrit

istavrit kış mevsiminin hem ucuz hemde lezzetli balıklarından...

ancak tavada kızartması çok meşakatli ve birazda ağır oluyor...

bende fırında olurmu dedim ve denedim...

sonuçmu bence gayet güzel oldu...

üstelik ne kadar kolay olduğuna inanamayacaksınız...

fırın 200-230 derece civarlarında ısınırken bende fırın tepsilerinden birine yağlı kağıdı serdim ve balıkçıdan aldığım ve temizlettirdiğim istavritleri yıkadıktan sonra tepsiye döktüm...

üst üste gelmeyecek şekilde serdiğim balıkların üzerine bir miktar sıvı yağ ve tuz  gezdirdikten sonra fırına verdim...

burada dikkat edilmesi gereken husus fazla kurutmamak...

yeterince pişince fırından çıkarttığınızda belki tava kadar lezzetli olmuyor ama hem pratik hemde hafif bir akşam yemeği oluyor...

çalışan eve geç gelenler için bence tercih edilebilir denemenizi öneririm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder